Han kommer svimma!

Ytterligare ett projekt är avslutat och ett annat påbörjat. Allt med häftpistolen i högsta hugg. Jag har klätt om ramen ovanför köksbordet med ett nytt tyg. Jag är helnöjd! Jag frågade dottern om hon tror att pappa kommer att gilla det och hon svarade att det kommer han kanske. Sen frågade jag om hon trodde att han kommer bli glad när han ser det. ”Han kommer svimma!” Blev svaret. Nåväl, det är väl bara att vänta och se om han svimmar när han kommer hem.

20130410-162109.jpgHär syns gamla tyget som hängt med av bara farten.

20130410-162155.jpgOch så nya tyget! Voila! Eller Wallah som dottern säger.

20130410-162252.jpgVar lite sugen på att använda det här tyget istället, men jag höll mig till ursprungsplanen – detta blir en mantel!

Kommentarer

