Vi drar till jobbet

Vi fick en klart bättre morgon idag. Inga utbrott från storasyster, även om hon åter frågade efter hamburgare klockan sju. Lillebror har däremot hållit låda inatt och ammat med en dryg timmes mellanrum. Vid 06:30, när hans ammande väckte storasyster, frågade hon mig om jag inte ville stiga upp med henne. Och det var ju inte som att jag sov så jag nappade på erbjudandet. Trots detta har jag vettet i någorlunda behåll och strax ska vi ge oss iväg på utflykt. Vi ska besöka mitt jobb en sväng och luncha! Lillebror har just avklarat en femdagarsbajsning så det finns hopp om ett avslappnat besök.

20130410-100459.jpgSå jefla pigg!!

Kommentarer

