Min spellista

En vän frågade mig i förbifarten om jag hade några tips på musik att spela på ett kommande event. OM jag har några tips?! Självklart har jag det! Jag gör ju knappt annat om eftermiddagarna än lyssnar på spotify.

Eftersom att det är fredag bjuder jag er alla på min senaste spellista. Det går bra att kopiera den rakt av.

1. Glada tillsammans – Prinsessans rockband
2. Copacabanana – Sean Banan
3. Det känns perfekt – Joakim Berg
4. Popular – Eric Saade
5. Gangnam style – Psy
6. Waka Waka – Shakira
7. Prinsessans svärdsång – Prinsessans rockband
8. Flytta på dig – Alina Devecerski

Varsågoda. Förstår att ni är taggade att dra igång festen nu.

Kommentarer

