Hur var det nu med den där solterapin?!

Jag hade hoppats på lite regn idag av den enkla anledningen att jag då med gott samvete kunnat stanna inomhus. Man kan säga att mitt solterapidrabbade anlete behöver det. Men det är redan 20 grader ute och strålande sol. Hur ska detta gå?!

Jag ska iklä mig solkräm, solglasögon, solhatt och en tröja med hög halsringning. Då borde jag klara mig. För rackarns vad jag vill gå ut idag!

20130508-093127.jpg Näsan och pannan kan lätt misstas för ett stoppljus.

Kommentarer

