Nej, så jäklarns inne är man inte längre

Jag har spenderat kvällen med en god vän på ett av stadens uteställen. Massa välbehövligt prat blandat med att titta på folk gör gott för själen. Men jag kunde konstatera att jag inte längre är med i svängen, så att säga. Många är ju så sjukt hippa. Det är inte jag. Jag kom dit i cykelhjälm och foträta skor. Och med smycken och handväska lånad av mamma. Man kan väl säga att tiden jag hängde på klubbar är förbi. Så det så. Dessutom kom jag hem långt före midnatt för att hinna sova några timmar innan det är dags att amma igen.

20130601-234901.jpg

2 thoughts on “Nej, så jäklarns inne är man inte längre

Kommentarer

