Förlåt mig, medmänniskor!

Alltså jag vill inte skylla ifrån mig eller så, men anledningen till att jag går och sjunger julsånger i juni är inte inte riktigt mitt egna fel. Det är dotterns fel. Det är hon som går och sjunger julsånger i tid och otid. Och jag tar såklart efter, utan att tänka på det.

Så i förmiddags när jag traskade runt i närområdet nynnandes ”hejsan hoppsan fallerallera” gång på gång var det inte mitt fel. Bara lite. Så, förlåt medmänniskor! Jag ska bättra mig så småningom.

Kommentarer

