Dra på trissor – Linnea bakar, igen!

Alltså, jag vet inte vad det är med mig… Kanske är det den gråa himlen, uttråkerier eller någon slags mani. Men saken är den att jag åter bakar. Idag blev det än mera bananmuffins och jordgubbsmuffins. Dessutom googlar jag frosting till söndagens barnkalas. Jamen ni hör ju. Som värsta hemmafrun.

De blev väldigt goda dessutom. Så jag slipper skämmas på kalaset. Dottern, som så gärna ville hjälpa till att baka, övergav mig dock i köket så snart hon fått på sig ett förkläde.

20130626-134355.jpg Till nästkommande födelsedag, morsdag, namnsdag, bröllopsdag (eller varför inte söndag?!) vill jag ha en muffinsplåt. Då kanske dessa bakverk blir snygga dessutom.

Kommentarer

