Här går jag runt i mina långkalsonger och funderar över livet

Jag har svårt att ta mig ur mina promenadkläder. Oftast ska jag ju ändå gå vidare nånstans under dagen och då känns det liksom onödigt att duscha och byta om. Det kan jag göra sen.

Maken är inte särskilt imponerad över mina träningsbyxor dock. Härom dagen undrade han (inte så försiktigt) om jag verkligen gick runt i långkalsonger. I augusti och allt. Som om det vore nåt fel liksom. Men nej, det var bara promenadkläderna som var på.

20130822-170524.jpg Jag och långkalsongerna. De klarar sig nog ett par dar till innan de behöver tvättas.

Kommentarer

