Mitt i flytt-halloweenfix

Eftersom att jag tydligen inte kan hålla mig till att göra en sak åt gången gjorde jag en paus i packandet för att ordna en halloweenklänning till dottern. Inte för att vi är några storfirare här hemma direkt. Vid närmare eftertanke har vi nog aldrig firat alls. Men de firar på förskolan så då är det bara att ställa sig i ledet av firare.

Dottern hade spanat in en spindelklänning i nån leksaksaffär och jag tänkte att det kan väl inte vara så svårt att ordna nåt själv. Tyget fanns hemma så jag behövde bara köpa lite spindlar. Den är inte till för att synas i sömmarna, men för en spindelklänning tycker jag att den är helt okej. Och bättre kommer den bli med lite spindelnät över.

20131022-215510.jpg Jag vet inte om det syns, men det är små spindlar på kjolen. Dottern är i alla fall mycket nöjd och jag sparade ett par hundralappar.

Kommentarer

