Utvilat var det här!

En mycket angenäm, om än rätt intensiv, långhelg närmar sig sitt slut. Jag och barnen har kommit hem och väntar i skivande stund på den arme fadern som är väldigt efterlängtad av de två små.

Hur mysigt det än är att träffa familjen är det också väldigt skönt att komma hem. Barnen har liksom sina ramar här hemma. De vet hur dagarna ser ut i sina invanda rutiner. Men jag ska inte sticka under stolen med att de är väldigt enkla att resa med. De har full koll på hur man gör på flygplatsen (även om sonen tyckte att 20 minuters väntan vid gaten var rakt ovärdigt och han vrålade att han skulle kliva på planer NUUUUU) och på flygplanet. De är tålmodiga när väskor ska hämtas och under resan från flygplatsen (idag det blev det taxi för allas välbefinnande).

Nu har jag vilat, umgåtts, rastats och myst i flera dagar. Och jag inbillar mig att jag (mensvärk till trots) har något mer energi nu.

IMG_1934.JPG En rastad småbarnsmamma med nåt slags djurintresse kan tyckas – fjärlsblus, leopardscarf och muterad-leopard-mobilskal. Fint ska det va!

2 thoughts on “Utvilat var det här!

Kommentarer

