2014 i bilder

Vad vore en blogg utan en årssammanfattning? Inte mycket. Alla andra gör ju det. Och jag vill inte vara sämre, så här kommer mitt 2014 sett från mobilbilder!

Januari
Det finns inga bilder från januari.

Februari
Det finns inga bilder från februari.

Mars
Det finns inga bilder från mars.

April
Det finns inga bilder från april.

Maj
Det finns inga bilder från maj.

Juni
Det finns inga bilder från juni.

Juli
Det finns inga bilder från juli.

Augusti
Det finns inga bilder från augusti

September
Här händer det grejer!

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/f63/41540758/files/2015/01/img_1020.jpg Vi tittade mycket på netflix. Sjukt mycket. Den här bilden är dock tagen ur en film som visades på TV, bara för att den manlige skådespelaren i bild figurerat i en serie vi följde på netflix.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/f63/41540758/files/2015/01/img_1025.jpgJag jobbade en hel del. Och tittade på utsikten från jobbet.

Oktober

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/f63/41540758/files/2015/01/img_1065.jpg Jag fortsatte min påbörjade löpträning. Det gick förvånansvärt bra, även om det inte var några maratonlopp jag sprang direkt. Och det sket sig framåt november då flertalet långdragna virus satte mig ur spel. Nu är jag sjukt sugen på att börja igen.

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/f63/41540758/files/2015/01/img_1038.jpg Jag drack vitt vin. Sjukt gott! Det ska jag nog också börja med igen.

November

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/f63/41540758/files/2015/01/img_1151.jpg Jag åkte till Linköping på utbildningsdag. (Nej det här är inte en bild på Linköping, men väl taget på tåget på vägen dit).

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/f63/41540758/files/2015/01/img_1301.jpg Jag rensade bland gamla barnkläder och sålde/gav bort/slängde.

December

/home/wpcom/public_html/wp-content/blogs.dir/f63/41540758/files/2015/01/img_2686.jpg Jag var sjukt pigg och glad hela december. Alltså så där pigg att man nästan tror att det är nåt fel. Inte sjuk alls. Eller tvärt om.

Av respekt för familj och vänner kommer inga bilder på dem eller allsköns sammankomster. Men jag har alltså både familj och vänner. Jag lovar.

Kommentarer

