Till de som ville bli mina vänner

Jag bytte profilbild på Facebook härom veckan. Inga konstigheter. Jag hittade en selfie i mobilen där jag var både sminkad och hade tvättat håret. Det händer inte varje dag.

2015/01/img_2269.jpg Inom loppet av en vecka trillade det in tre vänförfrågningar från okända (rätt unga av bilderna att döma) män. Det händer inte heller varje dag. Och det händer aldrig att jag accepterar vänförfrågningar från okända människor. Men om jag gjort det, tänk så besvikna de hade blivit närde sedan möttes av detta på bloggen.

2015/01/img_2880.png Lite närmare vardagen.

Kommentarer

