Inte säskilt kaxig

Jag var på möhippa igår. Det var en väldigt rolig dag med många skratt och nya bekantskaper. Men rackarns vad jag är sliten idag! Bumperball (fotboll iklädd gigantisk, genomskinlig badboll) och Bollywood-dans gör att muskler som normalt inte används värker rejält. Lägg till ett antal glas rödvin (som jag normalt undviker) framåt kvällen och du har även ett ömmande huvud. Man är ju inte tjugo år längre om man säger så.  

Jag hoppade över utgången efter middagen då jag annars inte hade orkat med livet med två energiska barn idag. Tack vare det var jag hemma före klockan ett och orkar nu kolla på film med sonen medan maken och dottern handlar mat och tvättar bilen.  

Tur att jag är begåvad med en skönhet som gör att jag ser ut som en nyutsprungen ros trots en hård gårdag.

 

Jag inser nu att jag borde begåvas med en bättre ansiktsrengöring också då jag tydligen inte fått bort allt smink. 

Kommentarer

