Den senaste besattheten 

När jag letade cykel fick jag tips från en vän om en auktionsfirma på nätet som bland annat säljer polisgods (i samband med polisen kanske jag ska tillägga). Och visst kunde man hitta billiga cyklar! Men jag insåg efter lite budande att jag inte ville vänta i fem dagar till auktionsslut. Jag ville ha en cykel nu! 

Så vad gäller cykelletandet återgick jag till begagnade sådana på blocket. Däremot insåg jag att det finns hur mycket som helst som jag vill ha – konst och inredning. Och det finns det gott om. Så plötsligt är jag med och budar på en tio-tolv saker. Inga dyrgripar, men ändå.

Behöver jag tillägga att min man inte är lika road över mitt nyfunna intresse?   

 

Kommentarer

