Snart snart…

Jag känner att jag kommit in i nåt slags prematurt sommar-mode. Normalt sett brukar jag vara rätt nere den här tiden på året, men just i år tycks jag ha undkommit det. Eller så är det frånvaron av sjukdomar för stunden som gör mig lätt euforisk.

Jag vill inte gå och lägga mig om kvällarna (även om jag somnar med barnen klockan 19:30), jag får en stark längtan att sitta på en uteservering och dricka öl/bubbel/vin/typvadsomhelst, jag vill ut på sjön, jag vill sitta i trädgården och äta middag (helst hela dagarna), jag vill ut och springa, jag vill cykla till badplatsen och skvätta vatten på barnen (men nåde dem om de skvätter på mig!).

Kanske tur för mig att jag kommer att ha semester efter midsommar och länge därefter. Jag är helt klart inne i rätt stämning.

Dressed for (summer)success…

Kommentarer

