Jaha, hur var det här då?

Nej, jag är inte gravid igen. Det här är bara en stackars öm mage. Öm tack vare mens och lättare IBS-besvär. Så här har min mage sett ut månad efter månad sedan jag fick mens för första gången för ungefär hundra år sedan. Och det hjälper inte om jag äter saker som min mage mår bra av, för så snart mensen kommer förvandlas magen till en stor, ömmande ballong. Det enda som om möjligt lindrar min ömma lekamen i dessa lägen är att lägga sig på soffan och moffla i sig choklad. Så det är vad jag tänker göra i detta nu. 

Det är så härligt att vara kvinna!  

  

Kommentarer

