Hur man lurar runkeeper

Jag sätter alltid igång runkeeper när jag är ute och promenerar eller springer. Jag gillar att kunna tävla mot mig själv och framför allt att hålla koll på hur långt jag springer (vilket inte är några maratonlopp direkt). Det gör det hela roligt. 

Igår var jag ute på en joggingtur. Eller egentligen var det väl mer av en lufstur med tanke på tempot. Tanken var att jag skulle jogga iväg och hämta min cykel vid pendelstationen. Det räcker ju med en stulen cykel i år tycker jag. Jag tog en liten omväg för att jag överhuvud taget skulle få nån motion och var helt inne i musiken. Jag plockade upp cykeln och cyklade hemåt – utan att stänga av runkeeper. Det hela resulterade i att jag fick en kanontid på löprundan. Got ya, runkeeper!  

Det runkeeper inte vet mår runkeeper inte dåligt av.  

Kommentarer

