Nej det känns inte jobbigt nånstans

Mitt i allt sitter jag och bläddrar i kalendern, bara för att upptäcka att jag går på en lång semester om gabska exakt en månad. I said SEMESTER! Sug på den.  

Nu gäller det att planera utav bara rackarns. Inte semestern, men däremot tiden dessförinnan. Det är ett par saker som ska hinnas med innan jag får lägga upp fötterna i hängmattan, sippa på ett glas rosé och läsa en god bok. Ja eller innan jag får valla barnen i åtta veckor. Sak samma. Semester. 

Kommentarer

