Gissa vad jag gör?!

Rätt svar är varken åker pendeltåg, hämtar barn på förskolan, lagar middag eller plockar upp leksaker från golvet. Nej, jag ligger i en säng på ett hotellrum i Uppsala och lyssnar på hur regnet försiktigt slår mot fönstret. Jag kommer förvisso bara ligga i den här sängen i fem minuter till, sen ska jag traska iväg i regnet – tillbaka till kongressen. Jag ska vara här i dagarna tre och förhoppningsvis lära mig en massa nytt. Redan idag har jag lärt mig ett och annat. Och jag ska sova två nätter helt själv.  

Tyvärr har jag fått mensvärken from hell (därav de uppknäppta byxorna) och är vid det här laget rätt drogad.   

  

Kommentarer

