Så mycket kärlek

Jag är noga med att säga till mina barn att jag älskar dem, varje dag. Särskilt de dagar då vi haft det pissigt och inte alls varit särskilt goda vänner. Jag vill att de ska veta att jag älskar dem och de skulle självklart veta om det även om jag inte sa det. Det är dock högst varierande vad jag får för respons på mina kärleksförklaringar.

– Jag älskar dig!

– Jag älskar ormar!

– Jag älskar dig!

– Jag älskar Blixten och Bärgarn och Terry!

– Jag älskar dig!

– Jag älskar choklad! Choklad, mamma. 

– Jag älskar dig!

– När kommer pappa hem?  

 Love is in the air.

Kommentarer

